Home

Wervingsexamen teamcoach contactcenter

Als inhouse contactcenter helpen we dagelijks een 1500 klanten met al hun vragen over drink-, hemel- en afvalwater. We streven ernaar om elke klant in één keer verder te helpen op een professionele, klantvriendelijke, kwalitatief hoogstaande manier.

Als teamcoach ben je verantwoordelijk voor het motiveren, ontwikkelen en ondersteunen van een team van 10 à 15  medewerkers. Je begeleidt hen intensief bij hun individuele ontplooiing, als ook in hun ontwikkeling als team. Je maakt hierbij gebruik van kwaliteitsmonitoring. Het coachen van medewerkers zal het belangrijkste deel van je tijd innemen.

Je gaat actief op zoek naar verbetermogelijkheden voor medewerkers en voor de werking van het contactcenter. Je bouwt onze dienst mee uit en begeleidt medewerkers bij veranderingen.

Je herkent jezelf in de waarden van het bedrijf -verantwoordelijkheid, engagement, respect en integriteit- en draagt deze uit naar je medewerkers en de andere teams.

Je werkt hierbij nauw samen met de andere teamcoaches, met de contactcenter verantwoordelijke en met de andere diensten.

Rechtstreeks solliciteren kan via:HR@pidpa.be
Bekijk de vacature online via:https://www.pidpa.be/over-pidpa/jobs/vacatures

BijlageGrootte
Examen_werving_keurbediende_(teamcoach_contactcenter)_-_voorwaarden_en_profiel.pdf361.2 KB

Vervaldatum: 19/02/2018