Home

Media Researcher (m/v)

Het Centrum voor Informatie over de Media is verantwoordelijk voor de meting van het bereik van televisie, radio, pers, internet, affichage en bioscoop in België.

Het CIM verenigt media, adverteerders, reclamebureaus en media-agentschappen die slechts één ding verwachten van het CIM: regelmatige en betrouwbare bereikscijfers.

Om aan die hoge eisen te blijven voldoen, versterkt het CIM zijn team met een Media Researcher (m/v).

   De functie

  • Studies over het mediabereik organiseren en opvolgen, samen met de Senior Project Manager

  • De coherentie van de resultaten analyseren en controleren

  • Permanent de studies actualiseren om beter de realiteit van media en adverteerders te volgen

  • Actief deelnemen aan de vergaderingen met de vertegenwoordigers van de sector

    om de methodologie van de studies te (her)definiëren en hun status te evalueren

  • Regelmatig contact houden met de intekenaars van de studies en antwoorden op alle vragen in verband met uw studies

Rechtstreeks solliciteren kan via:vd@cim.be
Bekijk de vacature online via:http://www.cim.be/sites/default/files/Media/CIM/Documents/cim_annonce_apm_nl_012...

Vervaldatum: 11/02/2018